ინტელის ტრენინგის რეფლექსიები

                                                                      დღე 1-ლი.                                                                                                                                               განვიხილეთ ინტელისძირითადიკურსისმიზნებისადამოლოდინები;
პროექტისდაგეგმვისადაპროექტებისსწავლებაშიდანერგვისმიდგომები; როგორშეიძლებაგამოვიყენოთტექნოლოგიებიყველაზეეფექტურადსწავლებისპროცესისხელშეწყობისადამოსწავლეთასწავლისშესაფასებლად.
გავეცანით პორტფოლიოს კომპონენტებს, ·ვიმსჯელეთ საპროექტო იდეებზე.
                                       
              დღე მე-2. 
განვიხილეთ, როგორ დაეხმარება პროექტები მოსწავლეებს        სასწავლო  სტანდარტის მიღწევასა (ეროვნული სასწავლო გეგმის შედეგზე    გასვლაში)   და 21-ესაუკუნის უნარ-ჩვევების განვითარებაში;
ტექნოლოგიებით გამდიდრებული სასწავლო პროექტის დაგეგმვის დაწყება, რომლის მიზანია მაღალი დონის სააზროვნოდა 21- საუკუნის უნარ-ჩვევების განვითარება.
შევარჩიეთ  ჩვენი პროექტის შესაბამისი 21- საუკუნის უნარ-ჩვევები.
გავეცანით პროექტის გეგმის შაბლონს, პორტფოლიოს რუბრიკსა და პროექტის პორტფოლიოების ნიმუშებს;
ვიმუშავეთ მიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვების ფორმულირებაზე.
შევიმუშავეთ სტანდარტები ჩვენი პროექტისთვის.

                     დღე მე-3 .  
                                   განვიხილეთ ინტერნეტის გამოყენება სწავლა-სწავლების პროცესში:
საავტორო უფლებების კანონმდებლობ და მისი გამოყენება;
ციტირებული წყაროების შემცველი დოკუმენტის შექმნა;
ინტერნეტ რესურსების გამოყენების დანერგვა კვლევის, კომუნიკაციის, თანამშრომლობის, პრობლემების გადაჭრისა და 21- საუკუნის უნარ-ჩვევების განვითარების მხარდასაჭერად.
        
                          
                             დღე მე-4. 
         ვიმსჯელეთ, როგორ გამოვიყენოთ ჩვენს პროექტში ინტერნეტი; როგორ გამოვიყენოთ ტექნოლოგიები ყველაზე ეფექტურად სწავლების პროცესის ხელშეწყობისა და მოსწავლეთა სწავლი  შეფასების მიზნით; განვიხილეთ ინტერნეტის უსაფრთხოდ და პასუხისმგებლობით გამოყენების პირობები, საკომუნიკაციო საშუალებები (ელ.ფოსტა, სკაიპი, ბლოგი, ჩატი, სოციალური ქსელები, ფორუმი, ონლაინ გამოკითხვები...);
ვიმუშავეთ წყვილებში: ,,დაწყვილდი და გაუზიარე"; გადავხედეთ სასწავლო პროექტის გეგმებს;

    დღე მე-5.
  ვიმუშავეთ  ,,დაფიქრდი და გაუზიარე" - უკუკავშირის გამოყენებაზე მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომის გასაუმჯობესებლად; ვიმუშავეთ ბლოგებზე, გუგლის დოკუმენტებზე... ბიბლიოგრაფიაზე.

   დღ მე-6.
  ვისაუბრეთ, განვიხილეთ მოსწავლეთა შეფასების რუბრიკები, ქულების  მინიჭების სქემები (კითხვა-პასუხი, დისკუსია, ვენის დიაგრამა, ვ-მ-ვ, დაკვირვების მეთოდი, ესე, პრეზენტაცია, ტესტები, ბუკლეტი, გაზეთი, პორტფოლიო...); განვიხილეთ პროექტები და პრეზენტაციები.

   დღე მე-7.
   განვიხილეთ კითხვის დასმის სხვადასხვა ტექნიკა; დავხვეწეთ პრეზენტაციები, დოკუმენტები და ბლოგის გვერდები; ვისაუვრეთ, როგორ გამოვიყენოთ ტექნოლოგიები სასწავლო პრაქტიკის გასაუმჯობესებლად;

   დღე მე-8.
 ვიმუშავეთ პროექტების დახვეწასა და ინტერნეტში განთავსებაზე, ბლოგებზე და გუგლის გამოკითხვის ფორმებზე (კვლევა ელ.გამოკითხვის საშუალებით).



No comments:

Post a Comment